vi gratulerar våran Ema & Felicia idag :P

Såhär var det.. ema hade middag, och man hade överraskningsfest till felle.
Så jag stack till ema först därhon hade FETT MED BOSNISK MAT ! hoppas ni blir frestade och vill skära er nu.
Och sen festa vi :) Bilder kommer sen när bakfulla ema vaknar och sätter in dem på fb. :P

JUST DET ! måste säga att röda/ rosa läppar är UNDERSKATTADE.. så mycket fräshare man ser ut om man har färg på läpparna



och sen stack jag till felle klockan elva, stackars liten hade feber och allt på festen hahaha men endå dansade hon loss :D Och för första gången på två månader träffade jag min "förre detta" bästa killkompis mattis HAHAHA om ni kommer ihåg.Saknade den lille satanisten :)

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0