2010 fails :D mateo hadzic säger...

Jag sitter o chattar lite med mateo och så kom jag på.. alltså vi har varit med om så jävla mkt att det e sjukt. Sen sa han "det tillhörde kategorin 2010 fails" fyfandå kom jag på jag måste srkiva ner några så man har det som minne :D

En av dem roligaste händelserna var när jag cyklade och låter "Just the way you are" kom ut, och jag skulle håna den. Derya gick bredvid och älskade den låten. Jag stod med en fot på pedalen och andra åt helvete dansa ballett eller vafan jag gjorde, och trilla från cykeln för jag fulade mig. OMFG så kul det va :(

(detta har jag inte varit med på men det va så kul)
Mateo Hadžić säger:
så cykla en man/kvinna där mitt i natten
så åkte vi förbi med brandsläckare så sakta dino ner vi bara ursäkta genom fönstret så kolla han/hon om den inte fick halva brandsläckaren tömd rakt i munnen

En gång när jag va i La (den enda gången för den delen) med Mateo så MITT I STAN finns en varningsskylt för ankor okej?
Mateo Hadžić säger:
typ som den
varning för ankor skylten i landskrona
-  arnela  / säger:
OOOOOOKEJ
Mateo Hadžić säger:
så ser man en stor anka o typ 4 små man bara wtf vad hände

En annan va när vi va på MC och mateo skulle sätta läppsyl men råkade ta tag i täckstiftet istället.
Mateo Hadžić säger:
de fula e jag skulle leka sån kylig kolla vad man kan köpa där ovanför kassorna samtidigt som jag satte på läppsyl. sen jag märkte de va fett segt
så jag tryckte som fan jag trodde bara skitet hade frusit
sen i samma sekund jag fattade vad jag ställt till med såg du de

Jag är på väg hem helt död. Hade fått ett lik till att framstå som överaktiv nu.

En gång va vi utanför skolan vi slutade bosniskan. Så när mateo var en bit bort hånade jag honom för "Hif suger" så han tog fram en fet sten och hiva den mot mig, men träffade istället en lärare på låret. Då hon kommenterade "VAD I ALLSIN DAR?" okej det var årets....

Och om man någonsin säger / gör NÅGOT fel en gång, blir man mobbad hela året. Typ har man en stor finne är det stensynd. Alla kör olika skämt på den, typ kallar den för Himalaya och sånna saker.

Derya ville göra high five med donika (detta kanske inte va 2010) men i af så såg inte donika det, och derya gjorde ledsna minen, det var pricelesss.

orkar itne skriva mer nu skriver sen igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0