A little something 'bout me :)

Några av mina "dolda" sidor.. :)

* Jag klarar mig inte en enda dag utan kaffe, får huvudvärk om jag ej dricker det
* Om man ska förklara mig med ett adjektiv brukar folk förklara mig som "Sjuk" (vet inte varför hehehe)
* Jag skrattar åt allt, och om jag inte gör det är det något JÄVLIGT torrt..
* När jag har tråkigt hemma hittar letar jag efter någon som kan underhålla mig (bror typ) som jag trakasserar och skrattar åt allt han säger
* Får ångest om jag inte tränat på 2 dagar.
* Är inte rädd för någt
* Alla skämt går ALLTID ut på mig när jag är någonstans, för jag kan inte hålla mig för skratt. Så om någon mobbar mig skrattar jag själv åt det (tar ej åt mig) och säger oftast inte emot hahahaha.
* Detta var första året jag inte åkte utomlands, och har aldrig varit utanför europa -.-
* Min pappa tror man dör och ruttnat efter döden, medan mamma tror att Dzenet finns. Så jag är typ halvtrogen muslim HAHAHAH men pappa har nog större inflytande
* Jag kan 4 språk flytande
* Jag HATAR folk som leker, alltså som typ inte hälsar trots att man känner varann eller typ tänker att dem är bättre än alla andra
* Jag kan photoshop bra som fan men orkar ej hålla på med det
* Vet inte om jag vågar skriva detta... jag är bosnisk... men .... gillar inte pasteta ... och brukar bli utskälld när jag säger det till en bosnisk kille HAHAHAHAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: db

OMG HUR KAN MAN INTE GILLA ARGETA PASHTETA

2010-12-14 @ 21:10:12
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0