Är jag kallhjärtad?

Vi sitter i kafeterian, Saudin känner mina händer (dem va kalla)
Jag: - Känner du :(
Saudin: - Kalla händer, varmt hjärta. Så är det..

AAAAAAW :D  första gången någon "påstår" det :)

Och idag när jag satt på bussen och inte hade ngt att göra tänkte jag; jag har internet på mobilen ju -.-
Så tänkte jag men wtf, vad fan ska jag gå in på?
SÅ KOM JAG PÅ MIN FAVOSIDA :D "Horoscope compability" (horoskop-matchning)
Vem matchar mig bäst?

Who will ever understand the mysterious Piscean personality better than another Piscean? The emotional and sensitive energies that you both bring to this relationship will create a downpour of loving rapture and ecstasy. If the two of you can get properly organised, you’ll be able to balance being practical with being mystical.

http://www.astrology.com.au/compatibility/index.asp



Jag har också tänkt, svf jag inte hittar ngn som matchar mig.. finns ingen som är så djup som mig. Alla tänker du "skit i det djupa arnela" men jag vet verkligen hur folk fungerar. Jag tror jag vet allt folks svar på altl, jag vet exakt vem som reagerar hur i vilka sitationer. Jag vet vad man värdesätter, vad som är rätt o fel. Alla är mänskliga och gör fel. Men

Two wrongs don't make it right

När en gör fel, blir man oftast likadan tillbaka, har ni någonsin tänkt "OM HAN/HON ÄR SÅN SKA JAG VA LIKADAN" men innerst inne vet ni att ni inte vill va sånna, ni vill göra det rätt. Det blir inte rätt för man är likadan tillbaka. JA jag smutskastar alla sånna uttryck nu som "Behandla som du själv vill bli behandlad" för någon måste börja va godhjärtad. Och visst va äcklig mot mig vsg men förvänta mig inte jag ska va ängel hela jävla tiden då? Har man tålamod med folk så matchar man med alla.

Sen vem är den rätta att va med? Folk har såååå knäckt mig, men NOW I'M IMMORTAL :) så är det.. beredd på allt.
Man säger "HAN/HON ÄR ÄKTA" men till slut, om det så är efter 50 år eller några månader, blir man besviken.

Vet ni när man vet att man inte kommer bli sårad? När den andra lever för DIG, när den andra människan sätter DIG före sig själv.. "I love u more than I love myself" DÅ vet man.. men hur bevisas det? Tiden gör sitt ;) Actions speaks louder than words.. Det är vetenskapligt bevisat " Finns inget djur på denna värld som är så självisk som människan " men hittar du undantagen, alltså dem som inser att världen är ingen plats att leva om man lever själv, så ska du hålla fast vid dem.

Har också hittat mina bästa vägar att "komma över" folk.. om ni behöver råd vet ni vem ni ska vända er till.
bästa tipset är att intala sig själv det man vill ska va sanning, och lura sig själv. Den svåraste människan att lura är SIG SJÄLV men har man gjort det hela sitt liv blir man till slut duktig på det
;)

Kommentarer
Postat av: Güllia

hahah jag behöver rååd! :D :O

2010-12-12 @ 23:25:24
URL: http://majmuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0