DEN SOM INTE HAR ETT LIV SNACKAR OM ANDRAS!

Hatar att hbg e fucking snitch-stad gossip-stad.. det stör mig så fucking mycket. Dem flesta städer i Skåne är det dessutom.
VARFÖR HAR TJEJER SÅ FUCKING LITE LIV? Sen undrar folk varför jag umgås mycket med killar.. ÄR DE FUCKING KONSTIGT????????? Dem enda tjejerna jag känner som inte snackar om andra är mina närmaste tjejkompisar, och jag har valt att ha dem där JUST pga att dem inte ger mig huvudvärk av allt SKITSNACK. VAD FAN ÄR FOLKS FUCKING PROBLEM?? BRIST PÅ SAMTALSÄMNEN KANSKE?????

Det jag mest hatar att snacka om är ANDRAS LIV, för JAG SKITER I VÄL FAN I DEM? snälla har mitt eget liv som jag är nöjd över behöver inte vara fucking avundsjuk på andra och snacka om dem. Sen om jag vet något om något är inte det första jag tar tag i en fucking mobiltelefon och ringer första på listan, som vissa fucking andra. Snällaaaaaaaa LÄGG NER.. killar är så fucking bra i den fronten, dem softar livet. Fyfan VAD TÖNTIGT om dem ba hade sagt "mannen han där killen han e riktig bög hatar honom", sen när han väl kommer dem ba TJENNA MANNEN :D och låtsas älska dem (för det är så tjejer gör)

Sen finns det dem som TAR ÅT SIG av vad andra tycker. Snälla om jag hör att folk snackar om mig om saker jag gör som dem tkr e roligt/pinsamt/bra/dåligt JAG SKITER I!!!! Blir inte påveerkad ens en fucking promille. Mitt liv mina val och tydligen DITT snack.

Vsg snacka om mig kommer inte ändra mig i vilket fall som hälst, kommer inte ens bete mig annorlunda mot dig förrutom att jag i min hjärna kommer se ner på dig och veta att du är den som snackar jag menar alla har sina åsikter men vill bara påpeka att det e så lågt att snacka om andra. Tycker jag ngt om dig säger jag det i DITT ANSIKTE.

Folk som tar åt sig av att någon säger dem är "pinsamma" är folk med lågt självförtroende. Palla ta åt sig, stenmobbade sen ändra sig och typ svettas av nervösitet och frågar andra om det verkligen är pinsamt -.- omg folk alltså orkar inte

Kan inte alla ba typ softa och inte snacka om alla? Alla sköter sitt eget ?
För dem som inte har ett liv, snackar om andras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0