Mina söta tjejer

Det blev denna filmen

Helt ärligt tkr jag att alla borde se den. Alla som bryr sig om "ursprung" mer än personlighet :)

HAHAH vi käka upp allt godis innan filmen ens var nerladdad (bokstavligen -.-) och när det var såhär mkt godis kvar:

AV typ ett kilo utan krydd...
Katarina: ALLTSÅ arnela du har jättedålig smak i godis....
Arnela: -.- ?????? säger du det efter att du käkat upp allt?
Katarina: va hahahahaha neeej men alltså...
Martina: eller hur du käkar allt det goda sen klagar du på det som e kvar -.-
katarina: HAHAHAHAHAHAHA neeej men jag var tvungen att äta NÅGOT?
dog.. -.-

En annan rolig grej som jag dog av är att martina alltid ska leka psykopat helt ärligt.. hon ba ställde sig i soffan hon ba :
DU SKA INTE SITTA NÅGONSTANS ARNELA FÖR DÄR DU SKA SITTA SKA JAG SITTA...
Jag: -.- wtf?
så medan jag gick mot en plats gick hon på soffan och hängde efter ... och när jag satte mig satte hon sig bakom mig exakt, typ på min rygg.. HAHAHAH riktig psyko?

Katarina: Jag orkar inte dig mer alltså Martina är trött på dig..
Martina: VA? jag har inte sagt att du inte får sova, snälla sov du om du vill.?
sen låtsas hon viska till mig "Arnela vi låtsas att jag går hem och att katarina hänger med sen kommer jag tillbaka okej?" HAHAHA så säger hon högt "JAG SKA NOG HEM NU HEHEHE KATARINA SKA DU MED" stenmobbad, hon skrattade mest åt det faktiskt.. :)

Kommentarer
Postat av: ?

Va fattar inte, vf skulle man bry sig mer om ursprung än personlighet, hellre bry sig om personlighet än ursprung

2010-12-12 @ 16:38:15
Postat av: ?

ahaaa fattar nu, de var riktat till dem som tycker så, hahah trög

2010-12-12 @ 16:39:15
Postat av: arnela

HAHAAHHH aaaaaeh helt borta

2010-12-12 @ 16:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0