Never express yourself more clearly than you think.

Såja.. jag ...är...deprimerad....
Jag kom inte in i skolan efter dans-repningen -.- Så detta innebär vad? IG I KEMI B :D:D:D:D:D:D

Jag har bestämt mig idag för en grej... Skippa face..


Vet ni hur många timmar facebook tagit från mitt liv helt seriöst? Över 500 typ och tänk er att typ träna eller plugga den tiden hade varit sexigast plus smartast hahahahahahaha men istället är jag "facebook-nörden".

Ska bara blogga typ någon gång, gå in någon gång (max 20 min) sen göra vettiga saker helt ärligt..

Och på tal om idag... HAHAHAHAHAHAH
På repetitionen tappa jag min sån scarf eller vad det heter som man har över alla kläder mitt på scen jätteroligt så hör man någon från "publiken"(dem andra dansarna) skrika STRIPPA hahahahaha alltså om inte jag dog av skratt. Bara det inte händer på uppvisningen så e jag nöjd. Och helt ärligt det fanns 3 killar och typ 348230489093589238049234 tjejer som dansar :P

Sen dino ska va sån tomte med ölkagge
Derya: - HAHAHA DIN KAGGE
Dino: - Det måste va inne att vara fet, jag menar bara kolla på Arnela...
-.- -.- -.- -.- .-.- .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Fucking sne blick gjorde jag hahahahahah det jag menar, ALLA skämt går ut över MIG orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0