Never laugh at anyones dream

Idag när jag skulle till skolan tappa jag en hundring
hittade inte den
kom försent pga den
kunde inte köpa kaffe eller åka buss hem sen
var sur när jag väl hade lektion
va ute och frös ihjäl....
sen började jag se vitt....
vad hade hänt?


Såhär såg mitt öga ut.. det var flera minus. Sen när jag visade den i skolan dem trodde jag ljög att jag hade satt vit maskara eller ngt.. ofta jag har så lite liv ? -.- man ser det e frost..

Så..dog'

Gulligt med jultema i bloggen faktiskt :D


Kommentarer
Postat av: dafina

hahahahhahaha detta hände mig också idag!!!! ville fota, men så fort jag tog av vantarna så frös de till frost också så sket i det haha men fin bild du fick iaf ;)

2010-12-22 @ 14:19:57
Postat av: arnela

HAHAHAHAHAHA ALLVAR ja hela mitt hår va vitt, tur att jag kollade mig i bil-fönstret innan jag gick in i skolan HAHAHAHAH hade kommit in med vitt hår :P

2010-12-22 @ 15:38:33
Postat av: maria

PALLAR INTE..

2010-12-22 @ 23:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0