PEEEEEEEEERFEKT start på lovet :D

Tjejligan stack till stan och hade stenkul :D
Detta var middagen... inga kommentarer till stenheta tjejerna

Änuu mer stenheta tjejer heheheh

SOM VANLIGT SKA ELIN VARA EMOOOOOOOOO HATAR HENNE MER ÄN HITLER! (älskar elin jetemike)

HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAH alltså alltid? när vi stod på denna parkeringen dog jag lite faktiskt. Har inte skrattat så mkt på en låååååång tid. Finns också videor men dem är fucking brutala -.-

Sen från ingenstans, helt spontant blev det crom.. där DEM shotade gajol-blandningar (mina favoriter) med Sourz (också mina favoriter) MEN JAG satt bara där (jag körde)
Sen bartendern bara "Ska ni inte köpa ngt alkoholfritt till henne?"
martina ba OOJ JOOOOOOOOO
jag ba NEJ NU VILL JAG INTE HA -.-
sen han ba "det är som att säga JUST DET DU FYLLER ÅR, grattis" så vill man inte ta åt sig ahahahhahahahahahaha !!!

Beverly, stensexig elin fekar FU som vanligt...

Normalt fotto
Onormalt fotto, dock leker derya fortfarande sexig
Wattafakk


Någon är stenglad, och någon är pårökt...

Tack för igår tjejer, det var verkligen...



HELVETEEEEEEE

Kommentarer
Postat av: bev

hahahah vadå pårökt hhhhhaaaahahai

2010-12-23 @ 15:41:48
Postat av: arne weisse

du ser ut som det HAHAHAHAHAHAHAH

2010-12-23 @ 15:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0