Respect cannot be learned, purchased, or acquired; it can only be earned.

Ibland undrar jag vf man alltid måste festa på helger hahah (ja det är JAG som säger detta) Att vara hemma är FETT underskattat..
Vi alla stack till deki i lördes :D Jag Martinka Paulinka :) Det var typ stenisigt på vägarna så ja det va häftigt att ha det på högsta volym i bilen medan martina fick lite panik ba "TA DET LUGNT":) Paulina satt i baksätet ba typ sansa sig AHAHAH

Så käka man Pizza från dekis stenheta pizzeria på AD
Där har vi deki med pizzakartongerna hahaha jag ba "jag ska fotta slaven" hon ba JAG HÖRDE DET -.-


Medan martina gjorde dipp...

Orkar inte Paulinas sneing.. :P
Martina ska alltid kedda, När martina ska förklara hur paulina "get livet" när hon ska berätta något.. alltså jag fattar inte hur man kan va så sjuk i huvet -.- Hon gör världens fulaste miner och öppnar munnen så mkt att en 2L colaflaska hade fått plats utan kedd


Maxi & Paulina.. HAHA som martina o paulina gulla med den när den kom, jag fick trauma för livet.. jag satt med öppen mun i 10 minuter medan derya skratta åt mig -.- utan kedd dem ba (med riktigt töntig röst):
JAAAAAAA DU E SÅ FIN JA DET E DU AW GULLIS DU E SÅ SÖT KOM DÅ KOM MAXI JAAAAAAAA KOM DÅ :D JAAA DU E SÅ SÖT... vi ba :|

Sen Derya ba : Inte ens jag får så mkt uppmärksamhet -.-
Jag klappa henne på huvet o sa "Jaaaa du e så söööt, ja de e du!!!!" hahahahah vilken sneing jag fick

men det snöade som fan och jag kommer där med mina "skills" och ska köra.. men jag ville egentligen ha snöbollskrig i deryas trädgård men martina sån tönt mes geek ba NEEEJ JAG HAR BARA TIGHTS PÅ MIG :'( VILL HEM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej ville bara säga att din blogg är underbart bra!

Jag känner inte dig, du känner inte mig. Men jag blir så berörd av dina inlägg här på bloggen och allra mest positivt, när du gör roliga inlägg, jag sitter hemma och skrattar för mig själv för jag tycker det är så roligt och läsa!

Hur du vill att folk ska behandlas, kärlek osv, bara älskar och läsa det!

Nastavi tako Arnela.

Ha de :)

2010-12-07 @ 21:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0