SKOLAV-SLUT-NING

JÄTTEONÖDIG DAG, kunde sjungt själv i min garderob spelat in o lyssnat sen köpt pepparkakor själv.. istället för att kolla på hur andra sjunger och äta andras kakor -.- HAHAH okej nu ska vi inte va negativa.. men jag e förbannad för jag vaknade tidigare än Rektorn typ hahaha vi stack dit halv nio, övertidigt. MeN NU ÄR DET FAKKING LOV och 2011 närmar sig.

Tiden går så fucking snabbt :S kommer ihåg förra vintern som igår..

Jag och Doni stack till Mc o drack kaffe efter avslutningen:cool:


Sen hon ba DU LIKNAR EN GB så jag fulade mig..


Och lekte GB på riktigt :) söt visst

HAHAHAHA orkar inte mig själv alltså

OCH NEJ JAG HAR INTE BILDER FRÅN SKOLAVSLUTNINGEN, vad ska jag fotta? scenen? nej hehehhe



Kommentarer
Postat av: db

PALLAR INTE BILDEN ME KAFFET O PEPPARKAKORN AHAHA DÖR HELT FUCKING RANDOM

2010-12-22 @ 15:01:05
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0