SURPRISE IMAD :D

HAHAHA vad e det med mig och överraskningsfester :D LOVIN IT ! :D


WOHOOOOOOOOOOOOOOOOO


NÄR VI SJÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNG :D
Presenten vi köpte till honom, han gav sig in i rollen och allt HAHAHA :D
sen han ba "Nej... ba va hehehhe" Så gjorde han detta istället OMG SÅ SÖT HAHAHAHA :D
Imads systrar och Abber i mitten
Alla vi hehehe, palla att derya blev jätteful, liknar en modell fucking tönt -.-
AWWWWWW han fyllde ett år :D
Okej detta var det sötaste någonsin :D Hans lillasyster gjorde den och PACKADE IN DEN :D HAHAHA !! Hon ba "Det tog bara en dag att göra den:)" Så en kille ba "Tänk bara tiden hon väntade på toarullen" HAHAHAH alla dog

Sen en annan rolig grej är att alla skämt gick ut över mig .. IGEN :) HAHAHAHA fattar inte folks problem alltså.

JUST DET OMG OMG OMG OMG

GLÖMDE SÄGA !!!

MIN ÄLSKADE DERYA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HAR BRÄNT 9 CD;N TILL MIG !!!!!!!!!!!!!!!! TILL MIN BIL...
och tro mig, utan musik - no real car ride. Utan flipp musiken gör allt, jag älskar musik. Och när jag lyssnade igenom låtarna släppte jag en glädjetår HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA!

Speciellt när jag såg att eminems gamla låtar fanns med, då dog jag.. utan krydd jag dog.. eller "loving you no more" fanns också med, jag trodde jag skulle svimma av glädje HAHAHA (ja för en sketen cd, men utan krydd bästa gåvan till mig :D ) HAHAHAH orkar inte mig själv

(bilderna snodda från abbers blogg :) )

Kommentarer
Postat av: ABBER FOR PRESIDENT!

HAHAH så rolig du hitta min blogg ! :D Hahah det lugnt brush :D

2010-12-29 @ 13:42:22
URL: http://aabber.blogg.se/
Postat av: ABBER FOR PRESIDENT!

aw va du ä söt :D hahah TÄNK OM JAG VATT PRESIDENT ! omg chips och godis för alla ! hahah du är också jätte vacker hallå ! så kul att imad gilla sin överraskning :D

2010-12-29 @ 13:59:02
URL: http://aabber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0