Take away love, and our earth is a tomb

Va med Deki & Felle igår i stan filma lite till projektet, vi frös till is :) Deryas fina förslag till vår film:
"Vi sätter blod på martina och låtsas hon e död så kan arnela vara alkisen i bilen som körde på henne"

Jag och felle stod helt chockade hahahahahah SÅ STÖRD vi ba palla att tittarna ska få hjärtinfarkt?
Och när jag skulle köra deki hem fastnade jag i snön i hennes trädgård HAHAHA (men bara när jag skulle fram) jag kunde backa hon ba "SKA JAG PUTTA" hahahahahahahahah doooooooog

Och jag är tvungen att lägga upp denna söta bilden på Benjamin som alltid pussar sin egna spegelbild NAW :D

heheh jag vet mitt rum e stenhett (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0