VADÅ JAG SNEAR FOLK?

Ja vad fan, jag har så unika egenskaper att man ibland känner sig som en outsider HAHAHAH

men... HACKET I PANNAN HAHAHHAHAHAHHA

När jag lyfter ögonbrynet så får jag ett fetehack i pannan, syns inte lilka bra på bild kanske :P alltså har det bara på en sida

Har fått många frågor och teorier angående vad hacket är för något

Irman frågade om någon borrade in en nagel där
Någon annan frågade om jag skar mig i pannan
Andra säger det e en tidig rynka (stor risk)


.....Några säger att jag snear folk för mkt så det blev en grop av hur mkt jag snear -.-

Då gör jag denna minen
OCh säger EEEEEEEEEEEEEEEEEEH VERKLIGEN INTE ? SNEAR ALDRIG NÅGON, sen när jag kollade i spegeln märke jag... OJ jag får en sån när jag snear :)

MEn ärligt talat jag snear utan att lägga märke till de :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0