You got it all wrong?

Nyss snackade jag med en kompis.
Jag vet inte hur det kom på tal men jag sa något i stil med att det knappt finns någon kille som inte varit otrogen mot sin tjej, och att tjejerna alltid gör slut för det.
VET NI VAD HAN SA?
- Man vet inte riktigt hur man ska göra med er, för om man INTE är otrogen så är man tråkig och ni gör slut i vilket fall som hälst.

Jag blev riktigt ledsen i ögat, WTF NEJNEJ? Ni har uppfattat allt fel.
Sen sa han
- Om man är snäll mot er så tycker ni vi är tofflor och utnyttjar det, och tröttnar och gör slut?


OMFG NEJ !!!!!!!!!!!!!!!!! -.-

Grejen är den, att JA vi tröttnar, men inte för ni är trogna? Wtf ser det ut som att man vill ha konkurrens och fighta för sin egna kille? nej tack, too much drama. Men han ska ha det lilla extra vilket är att man ALDRIG tkr det e tråkigt att läsa hans sms och ALDRIG ha en ursäkt till varför man inte kan va med honom. Vad det gäller tofflor omfg... nej... alltså det finns knappt en enda kille som gör allt för sin tjej. OCh när han gör det, TRO MIG, vi värdesätter det högtoch tycker det är gulligt och romantiskt, inte att ni är våra bitches?

helvete heller.
Klart finns det tjejer som tänker så jag menar alla är olika, känner till och med några som "vill hahonom runt lillfingret" men det e så jävla omoget & barnsligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0