You miss 100% of the shots you do not take.

Igår var man i väla och "handlade julklappar" med Martina o elin HAHAHAHHAAHHHAH alltså, vad leker jag? som derya hade sagt.
Skickade sms till henne
jag ba; GOD JUL
hon: Merry xmas honey
jag: jag dog nu. Vi är inte ens kristna HAHAHAHAAH
derya: HAHAHAHA jag vet -.- vad leker vi.

HAHAHAHAHAHA OFTA MAN SÄGER VAD LEKER VI :D
I alla fall, dem maxa presenter :) (martina mest)...
palla att hon skrivit hej på fönstret.
fina presenterna -.-

HAHAHA vi gjorde också ett hakkors på elins ruta medan hon va borta, typ över hela fönstret som vi flabba åt elins reaktion :D

och när elin skulle köpa present till sin syrra så gick hon till elgiganten och dem va inte till stor hjälp, så när hon kom tillbaka satt jag och martina o väntade i bilen hon ba:
DERAS

MAMMOOOOOOOOOOOOOOOR

!!!!!!!!

 ALDRIG MER IN DIIIIT


vi la oss :)

OJ JUST DET GOD JUL :D

GISSA VAD JAG GÖR NÄR DET ÄR JUL :) STÄÄÄÄÄDAR, oväntat? har inget bättre för mig. Inga pass på friskis ingen som gör ngt ovettigt så jag får underhålla mig själv :)
hehehe jättetöntig bild♥

Kommentarer
Postat av: sabina

mobbade e vi som inte firar, håller oxå på att storstäda mitt rum nu HAHA

puss på dig & "god jul"

2010-12-24 @ 14:19:27
URL: http://keepingitreal.blogg.se/
Postat av: Anonym

man behöver inte vara kristen för att fira jul!

2010-12-25 @ 00:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0