You've got to have a dream, if you don't have a dream how are you gonna make your dream come true?


Lilla lucia-tåget :D

Och ja jag vet jag är inte kristen, svensk eller något sådant, men fan va jul är KUL :D
Älskar jul och julkänslan och pepparkakor och lussekatter och ljus och tomtar och pynt och julgranar osv osv
jag menar KOLLA BARA BARNEN :D awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

Sen stack man på dans, och jag är steeeeeenförkyld snackar som en kråka men ja jag fick i af kolla på hur dem andra dansade :)

ett tomt dansgolv---- hehehe


nananaananaaa ni har inte lika ful kompis som miiiiiiiiig :D jag har den fulaste !!!!!!!!!!!!!! :D
skoja bara hon hatar själv sitt fake-smile fattar inte vf hon alltid gör den? helt maxad HAHAHA
Plus hon e världens snyggaste, typ modell.. ellr nej typ miss turkey..(kalkon) eller till och med miss world.. :)

Kommentarer
Postat av: Jensmarlen

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2011-03-13 @ 15:10:36
URL: http://jensmarlen.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0