100218(brist på rubrik)-.-

Har ni någongång känt att ni är så trötta när ni vaknar på morgonen att ni vill typ slänga er från fönstret för att dö och kunna sova ut i döden? Jag tänkte det imorse. Jag ville sova hade utbrott och bara tanken på att det jag skulle göra halv nio på morgonen var detta(fysik B)



...fick mig till att vela skära av varenda ådra i kroppen.

Och när jag tänker på den långa tyskalektionen vi ska ha imorron (inte med denna läraren)

får mig till att vela slänga mig framför ett tåg, och ifall jag överlever rulla över till spåret där tågen kör på motsatt håll. Denna bilden var ett måste :D ♥ det e bara felle som fattar, vill inte vara taskig och förolämpa offentligt HAHA


Och så blev det snö IGEN så arnela får dra på luvan igen som en GB ♥ :)

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: stalkern

hahahaha, röd tröja har hon iaf ;) ses imooooooooooooorgon

2010-02-18 @ 20:02:05
Postat av: arnela

HAHAHAHAHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA !!!!

2010-02-18 @ 20:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0