Allt och inget

Jag svär har inte haft ork att göra ett normalt inlägg HAHA men nu har jag riktigt tråkigt så jag passar på haha.

Ibland önskar jag man kunde skriva lite mer personliga grejer och ba skriva av sig men palla blotta hela livet på en blogg? -.- riktigt mobbat. Istället säger jag att jag har blivit en fett positiv människa. Det finns någon positivt i allt det dåliga. Inget kan vara helt dåligt, antingen lär man sig en läxa, eller så hade det kunnat vara värre.

Kommer ni ihåg att jag sa att det ba va 2½ månader kvar till min födelsedag? NU ÄR DET MINDRE ÄN EN.. fattar inte. Jag kan inte förstå att tiden går så snabbt. Jag vill sakta ner denna underbara tid, alla skratt jag får, vill nte det ska va över efter gymnasiet :( älskar alla jag har runt mig nu, har itne råd att förlora fler. Efter gymnasiet ska vi fortsätta att hålla ihop. The real stays forever. Så som vi från fredde, vi håller fortfarande ihop <3



Funderar på att dra och förfesta med tjejerna hos martina :D men är inte 18 kan inte hänga med till pascha -.- suger ganska hårt, men EN månad kvar :) taggar

Lycka till om mina föräldrar ens ser mig på helger HAHAHA fest för mig betyder dans & kompisar, inte alkohol och bli packad o göra dumma grejer sån fjortisstil kör inte jag. STÖR MIG PÅ SÅNT :)

Kolla vilken partypingla jag varit sen jag föddes förfan HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA

Ser man ens att det är jag xD?

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0