Fullt upp :)

Det märks fan påmin blogg när det e lov. Jag har så mkt tid egentligen att skriva, men jag orkar inte berätta så mkt som händer, orkar inte Memorera allt och fotta allt så jobbigt HAHA

Igår var jag i alla fall och hjälpte mattis med hans cv, OMG säger jag bara. Har inte skrattat så mkt som igår på kanske 1 år utan kedd. Jag slutade aldrig skratta. Jag hann med SÅ mkt igår att jag är rikigt stolt över mig själv HAHA :D


HAHAHHAHAHAHAHAHAHA JAG SLOG MIG I MATEOS BORD PÅ LÅRET..

han ba ska du ha is? Tigerbalsam?
jag : neej bandage,
han : gips? Rullstol? sån rullstolsbunden med sån sak som håller fast benet eheheheh ..
JAG DOG från IS till rullstolsbunden med sånt som håller fast benet på plats. FFS !

Solade med mateo och donika, sen stack vi till derya och käkade i hennes pizzeria.. vi hade saknat henne så fruktansvärt <3 Och sen gick vi en runda med Buffon(mateos hund) OCH DEN JÄVELN SLÄNGDE I MIG I SNÖN.. IGEN ! :( jag försöker agera sån "stark" slänga in honom men failar brutalt...

Och vet ni vad som händer om 2 veckor och 1 dag? JA det vet ni för jag har tjatat som en sakatunge.

M,M,M,D,D,S <3Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0