HAHA jag e katt -.-

Imorse hade jag och Felicia girl chitchat på tyskan.. HAHA jaaa PÅ TYSKAN, vi typ orkade inte lyssna på diskussionen om "vilken tid vi skulle ha prov" dem snackade om det i en fucking halvtimme -.- så vi hade girls-hörnan för oss själva. OCh jag är skyldig felicia detta...

FELLE ÄR BÄST!


vi hade gjort en deal för längesen att jag skulle skriva detta :) "plus att jag tkr det"

Fyfan säger jag bara :) Vilka pigment jag har hahaha efter att ha solat i en halvtimme är jag typ HELT brun HAHAHAH !!! Doni hängde med mig in och när hon såg mina ögon hon ba :O :O :O SÅ LJUSA.. klart ögon blir ljusa men kolla mina HAHAHAHHHAHAHA jag svär har inte redigerat ett skit

sånt kattöga aeh lägg dig ner

Och för att jag inte skulle ha tråkigt medan jag solade berättade doni "roliga historier"
Doni: "Jaaa. När jag var i kosovo vaktade vi korna, och sen trillade jag. Och när jag gick upp så stod det en ko och var redo att stånga mig :O

var historian bra? det har hänt faktiskt :(
"

Om inte jag dog... HAHAHAHAHAAHAAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAH VAKTA KORNA!

Och sen min trogna bloggläsare toni är så fucking rolig, jag dog när han berättade vad muki tyckte om min vägg jag ba AW läser du min blogg helt överlycklig hahahahahahaah han kommer ihåg och sånt. Ba för det lägger jag upp enbild på den ABSOLUT bästa av min brors kompisar (sorry ni andra, ni är för osociala -.- plus toni e biff han kmr slå mig annars)


ignorera det faktumet att dem dricker och röker på bilden -.- kedd på dagens ungdomar :P


Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: Elin Pettersson

Tjena!

Jag kommer fotografera lite från Skolstadens friluftsdag och lägga ut på hemsidan. Men det är alltid roligare me bilder som eleverna själva tar, dessutom är det alltid roligare med ju fler bilder man har. Så om du har med dig kameran på friluftsdagen, och dina vänner går med på att vara med på bild på hemsidan, hade de varit super om du ville skicka över lite bilder till mig! =)



Tack!

Häls Elin

2010-02-09 @ 09:23:17
Postat av: omer

elin.....



din mamma

2010-02-11 @ 20:58:23
Postat av: omer

elin.....



din mamma

2010-02-11 @ 20:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0