Jag orkar inte oss mer

Människor får koffeinkick av kaffe, vissa blir hyperaktiva, vissa blir slöa. Men jag...
JAG BLIR FUCKING KNARKAD.. man kan tro jag är hög+knarkad+packad.. seriöst :S

Igår var jag SÅ fucked up, jag flabba så mkt så jag tappade andan när Deki trillade i snön. Jag trodde jag skulle typ DÖ. Hon la där i snön i typ 10 min, jag hjälpte inte ens henne, kunde inte av flabb. Jag trodde också jag skulle dö när Blerim sa han skulle googla Hanuman för jag sa det till honom. Jag dog av vår bibliotikarie som BUSTA mig när jag härmade henne hur hon sa till mig "DU ! DU ÄR I ETT BIBLIOTEK" *pekar med lång-&pekfingret mot mig*. Ja blerim grät av skratt. Donika dog av skratt på busstationen osv....

För att sammanfatta.. Alla dog igår -.- men vi börjar på nytt idag.


Här e vi :) Arnela donika neval och deki :)

telesamtal:
Donika: När ska du va i stan?
Arnela: Typ... kvart över åtta TYP...TYP
Donika: Kan vi TYP inte va där åtta?
Arnela: Varför :O typ?
Donika: För att typ bara va, kolla vi kan skratta i en kvart typ?
Arnela: Okej, vi kan ses där åtta då typ?
Donika: Nu vill inte jag praeta mead daej tyep nue skae jaeg lägga påe...
Arnela: Jag också???? jag orkar inte dig mer.
Donika: jajajaja haaaaaaae deaaa

(hon var fortfarande knarkad när hon kom hem)

OOoooooooooOOOOOooooooooo förlåt gud -.-

Hade man varit seriös hela tiden hade livet varit tråkigt...

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: dekish

MMMMMMMMMMMMMM tack för du hjälpte mig upp -.-

2010-02-03 @ 18:21:09
Postat av: arnela

nu dog jag, jag ska adddadig på msn, ovanlig hotmail

2010-02-03 @ 19:16:33
Postat av: db

HASHAHHA pallar inte, min pappa frågade mig om jag va full igår när ja kom hem, han tvingade mig stå på ett ben för att bevisa -.-

2010-02-03 @ 20:28:59
URL: http://dblicious.blogg.se/
Postat av: arnela

kan du inte berätta det EN gång till, snälla? skriv det på FB också !

2010-02-03 @ 21:38:47
Postat av: dekish

HAHAHAHA jag pallar inte att dona berättar sin livshistoria -.-

2010-02-03 @ 22:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0