Kexigt hot

Idag har jag sett SÅ många fina bilder, fattar inte.. så många heta killar. Finns det ens sådana här killar som inte är kändisar? :P
pharell
jesse metcalfe <3
bow wow
manuel sosa
KEX henry cavill
och om han e misshandlare hahahaha han e het -.-
simon rex
pga rösten+leendet hade gift mig med honom på dirren HAHA
TI såklart...
Jag tror nt det FINNS en hetare på denna jord <3(wentworth miller, för amatörer som inte vet)
paul walker <3333333333333333333
hejhej jättekär i hans GRÖNA ögon
Ibrahim Afellay, framtida man

Och för att inte glömma, SEJAD SALIHOVIC <3

VILKEN varijerad smak jag har HAHAHAHAHAHAHAHAHA sånna olika; snaggad, korthårig, mörk mörkögd, blåögd, grönögd, mörkhyad,mulatt,viting, lockigt hår & motsatsen HAHAHAH dock ingen med långt hår, det är fuj


Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: db

OUFOUFOUFOUFOFUF

2010-02-13 @ 00:22:11
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0