Novi dan, nova nafaka :)

Kollade på en rutten film igår, den var typ stenrutten. Men jag fortsatte kolla för det var en heting med i filmen :)

Det är den 22/2... inte vilken dag som helst :) Nikolinas birthday ! Trots att man glider isär efter 6:an är det åren innan som gör dig till den du är. Dem du umgås med när du är liten formar din personlighet. Jag saknar tiderna med alla dem jag brukade umgås med, visst har man dem flesta kvar men alla förändras och personligheterna klickar inte längre. Vill därför gratta en av dem som fått mig skratta 9348540982985029 gånger i livet pga sin torra humor om småbarn i ovareller som hon tyckte var så stenkul, och fick mig att skratta lika mkt :)

<3<3

Sånna bäbisar tyckte hon var riktigt roliga, dem kunde typ inte röra benen och armarna och när dem sprang så stod armarna rakt ut.. HAHA

Lång planering för idag :) Laga mat, väla, sola? och ut :D

Ha det bra, ät stearin
Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0