okej nu blir det LITE roligare i af :)

HAHA har inte skrivit ngt på typ 2 dygn, har inte pallat. Men det jag i princip gjort är åkt runor med Mirela shoppat med Martina och Mirela, hade girlsday då vi slösade massor med pengar osv. Igår var det

SEJO BOY & CILE MILE ;)

bilderrrrrrrrr
Jag och min framtida man ( han är singel ) Och tänk er JAG (som är 174) hade klackar som är 10 cm, och kolla längdskillnaden. JAG DOGGGG SÅ SEXIGT
(seyo boy & jag på bilden för er som inte vet hur han ser ut)


hahaha festarna + aminas finger :)
finaste paret

Denis ger livet :) haha och jag i kanten typ gapar -.-
HAHA jag ska inte kommentera mina glänsande kinder

Denis & mile:)

KVÄLLEN VAR DÖDLIG !


Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: Anonym

du va skit söt igår :D / tina <3

2010-02-28 @ 20:13:04
Postat av: Anonym

hon e alltid lika söt<3

2010-03-02 @ 00:20:49
Postat av: Pederveronika

Greetings! The excellent site, has especially liked design. Thanks.

2011-07-13 @ 15:42:22
URL: http://pederveronika.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0