OMG!!!!!!!!!!!!!!! o-fucking-förglömligt

Jag vill berätta allt allt allt :D men det GÅR FUCKING INTE !!!!!!!!!!!!

Så jävla kul, i början var ja RIKTIGT kass, på slutet; jag svär jag trodde jag var med i VM eller ngt HAHAHAHAH åkte som en elit. I början vågade jag inte ens åka nedför lutande mark o sånt -.- det var inte ens en backe HAHAHA

Sen Vi åkte den blåa typ 100000 ggr LIFTARNA VAR SÅ ROLIGA. Ni fattar inte, alltså deki TRILLA av och höll sig med armarna jag stod precis bredvid och ba FLABBA IHJÄL(sällan det händer att jag flabbar och inte hjälper henne) HAHA EN sak jag inte fattar, hur fan ska man ta fotto när man har SÅ JÄVLA KUL?????? man var fan uppagen HELT med attt underhålla sig.

En sak, vi skulle åka barnbacken, EN TJEJ TRILLA I KÖÖÖÖÖÖÖÖN !!! isär med benen så hon hamna i split, jag skratta som fan, men jag skratta mer åt att hon LA NER SÅ I TYP 10 MIN och kom inte upp FYFAN alltså...

Sen tävlade jag och deki med """""eliterna"""" branko och ahmet, nedför 2 backar gissa vem som kom först :) aaaafan.

I bussen kollade vi på en film Happy gilmore (äkta min humor) och jag deki o felle snacka en massa girltalk alltså, ibland säger dem något SÅ ROLIGT att jag typ FLABBAR som en fucking idiot det låter typ inte normalt, men jag kan inte hjälpa det, sen flabbar jag åt mitt flabb osv...

Jag har riktig träningsverk i armarna nu :( men det VAR RIKTIGT VÄRT DET !!!!

BTW jag har märkt att mina ögon blir ljusare desto gladare jag är, det är kedd. I snön Abeer ba: ARNELA :O dina ögon ser blåa ut :O jag va typ FETT glad för jag inte dog i röda backen det var därför HAHAHA





Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0