OOOOOOOOOOH DAMP HAHAH

Alltså.. JAG FATTAR INTE FOLK SOM SKRIVER BLOGGAR OCH TROR DEM ÄR KUNGAR !

HATAR SÅNNA SOM SKRIVER:


"You wish you were me"
"You read it, I live it"
"Nobody's perfect, but I'm damn close"
"I love my life, because it's all about me"

osv osv pallar itne skriva allt

F*CKING ATTENTION-WH*RES fattar inte. ALLA ÄLSKAR VEL FAN SITT LIV ! ingen tänker så: OH JAG ÖNSKAR JAG VA HON :):):):) wtf? Och nej, ingen är fucking perfekt, alla är olika, INGEN ÄR BÄST ! men vissa är bättre än andra. Hur fan ska man definiera "perfekt"? Vem är perfekt i så fall? ffs.

Och Ja visst kan man säga att man älskar sitt liv när man är glad, men palla den "I'M THE BEST" wtf. Har man så lite självförtroende att man måste säga så om sig själv? Kan man inte låta ngn annan säga det om någon nu tkr så? ....Och inte vara den som ger komplimanger till sig själv -.- lägg ner!

Så därför blir min feta hoody KLOCKREN ;)


Baksida, det är min bror som har på sig den :)



Så ja... bortsett från dampet, så har dagen gått precis som planerat :) deki och jag solade, jag är SKITBRUN fattar inte, detta är tredje solningen och jag känner inte igen mig själv.



Deki: Du liknar en zigenare
Deala: Ja en sån fin zigenare, du vet som esmeralda. Det finns fula och FINA zigenare.
Arnela: :) ALLVAR?
Deki: Finns det?
Arnela: Så du menar jag liknar ful zigenare -.-
Deki: hehehehehehehehehhehehehehehe
Deala: KLART DET FINNS :D
Arnela: YES vitory (H)

Det är när vi har brist på samtalsämnen i matan

Min doni va sjuk idag :( Passade på att sprida kärlek till andra då HAHAHA :D


Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0