SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JA :)

Nu har jag lite saker avklarat, denna dagen är så fucking painful in the ass. Som tur är hade vi "ledigt" (göra arbete på lektionen var man vill- vilket innebär håla) på Görans lektion(Håkan) jag kallade honom Göran en gång efter att han varit vår lärare i ett år :) hihi dåliga lärares namn glömmer man.

Sen skrattade jag SÅ mkt innan biologin att jag kröp ihop och stod på huk i snön, så kommer Deki och Felle och utnyttjar situationen när jag är maktlös och knuffar ner mig. När jag skrattar har jag inte ork att stå emot. Jag grät av skratt när Chido misshandla henne, ni fattar inte. Jag tror att varje skola vet när jag kmr in. Jag fick sms av mateo: Ja arnela man hörde från nics matsal när du kom in... hihi oj

I ALLA FALL..
Ska berätta ngt jag rullade av... En man hade lagt upp en video på youtube och förstabilden är typ 2 överkroppar som sitter ihop så alla tror den handlar om det, men egentligen babblar han om hur man ska träna genom HELA videon. OCH VILKA SÅGNINGAR HAN FÅR SOM KOMMENTARER,, okej om det var 1-10 st, men det är fucking 850 st !!!!! inte en enda var något bra HAHAH så roligtdet måste va för honom att läsa kommentarerna


groola
im getting very tired of hearing his voice, sais 9e78w46372463724638274326457 words every nano second

Ur a homo.

WTF SHUT UP

hope this guy dies of SQ aids
fucktard

wtf?? has no idea about work out.. eat shit and die faggot.!

go to hell your fucking freak
thats bullshit asshole
fuck fake noob
what the hell was that?
stfu muscle head bitch. all you can do is pump iron... we can fuck you up, choke you, break your arm, knock you out... bitch ( HAHAHHAHHHAHAHAAHAHAHAHAHAAH)

look fucking bitch fat fatty mc chubs you have no muscles at all so u should stfu

(denna DOG jag av ni får ursäkta hans språk HAHAH)
suck my fat dick u faget i hate u i shold report u for false advertising u little dick having muther fucker u can jus suck it how dare u use pics like that i bet u masterbate u bitch and not for ur exercise jus becuz ur lonlyness u heartless gay fucking bitch dick sucking man humping cat raping molicious homofagget dick sucking ugly monster u bitch fuk u i might not have a lotta views but i sure dont use pictures of women to reel ppl in FUCK YOU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >B-L
die fagg

bastard
sucker bitchhhhhh
this sucks!! fuck.. youuuuuu!!!
this guy is a fucking retard.
Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: db

HAHAHAH SKA DÖ EXAKT NU

2010-02-23 @ 07:22:41
URL: http://dblicious.blogg.se/
Postat av: HAHAHAHAHAHAHAHHA

jag har redan dött ! AAGAGAGAGAHGAHAHAHA

2010-02-23 @ 10:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0