sanningen bakom Mirelas fottande :)

måste börja detta inlägget med:

HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

JAG DÖR !

Jag kollade lite bilder, har aldrig vågat fråga mirela om jag får lägga upp dessa bilder,, men nu var jag tvungen :D och jag fick !

Hon är så FUCKING FIN ! men när hon vill göra sig ful, är det bara till att dö av skratt. DU ÄR DEN SJUKASTE MÄNNISKAN OCH JAG ÄLSKAR DIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi skulle ta ett NORMALT fotto.. men det blev såhär hahahahahahahah

denna känner ni igen, faktiskt ganska kexig endå
MED PERUK HAHAHAAH

OM INTE JAG GRÄT AV DENNA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hon e UNDERBAR !

LEGENDARISK
hon posar med sin kompis
2006 HAHAHAHAHA
jag sminkade & fixade xD den va ett måste

OMG 10000 ÅR GAMMAL BILD ! btw du e inte bosnisk om du inte ätit den chipsen :P

Mirela & Jag idag :D

ÄLSKAR DIG

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: Mirelaaaaaaa

Älskar dig med snäckis min <3<3 hahhaha man e ju den man e va ska man göra :P

2010-02-19 @ 12:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0