skolan sket sig

Japp,försov mig, gjorde inte glosorna, var sömnig, åkte i en trång buss imorse, hade tråkiga lektioner och jag var förvirrad plus hade anfall för donika dissade skolan idag.. Dagen = lyckad.

Istället drar jag nu med henne och fikar vi har så mkt att snacka om, till skillnad från att skriva i bloggen. Jag har i alla fall fattat en grej med livet typ nu. Det viktigaste jag har är dem som verkligen hade gjort ALLT för mig. Många sådana människor finns inte, men dem som hade gjort allt för mig är unika. Jag hade gjort allt för dem också.

Tack för allt stöd och allt ni någonsin gjort för mig. Tack för att ni funnits där när jag behövt er. Jag har insett vilka som är real. Actions speaks louder that words.


Mirela och jag, sånna riktiga flyktingar när vi va små.

Vet ni vad mateo gjorde igår? Ja MITT I ALLT säger han: Jag ska på skidresa i 1½ vecka ses på söndag. Dett var ja: WTF MAN? WHAT, say what? -.- Vad snackar killen om? han ba ja hejdå... sen han logga och skrev tillmig på msn ta det lugnt det e inte ett år fan. jag ba :( ska döda dig.. Sen jag ser honom idag i skolan -.- jag va denna :| AHAHAHA helt chockad o sånt, vilken idiot. Han ba hej arnela :D jag va tvungen att fortsätta det var frestande. KEDDAN.

Och det är alltid jag som blir utsatt för sånt för jag överreagerar och tydligen tkr alla det e stenkul -.- HAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0