Snöööööööööööööööööö

Jag älskar Donika,Deki,Muki,Mateo,Mirela & Sabina SÅ FUCKING MKT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


HAHAHAHAHAHAHAHAHA JÄTTEFIN BILD PÅ OSS FRÅN ANTONS 18 FEST ! Adnan visar ungefär hur vi va idag :D

Idag fick mattis fett med skuldkänslor för han slängde mig i snön.
Deki: Så kul det hade varit me snöbollskrig nu???
Mateo: Ja fett kul...
Alla andra: ja!
Arnela: (den enda som säger nej)
Mateo: det hade varit kul att mula arnela
Arnela: nej jag e endå inte med, kmr inte gå ut.
Mateo: Muamer, ska vi släpa ut henne?
Muamer: (gör onda minen)

OCH JA, DEM SLÄPADE UT MIG FRÅN SKOLAN, slängde mig i en snöhög så jag blev HELT snöig.. skitskönt endå. Sen jag fick utbrott och ba: jag ska ge igen, sen jag slängde upp all snö i mateos huvud, men jag fick 10 ggr värre igen. Så jag hade mina 2 sista lektioner med HELT blöta kläder. Jag svär, nästan det bästa som hänt mig -.-

Mattis hade så mkt skuldkänslor att han typ gick in i kafeterian 23985297438 ggr för att säga förlåt o krama mig -.- säger bara en sak " du ska se " !!!!!! hahahaahahahhah hotet -.-

__________________________________________________________________________________________

U make me confused


Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: db

Jag älskar dig med baby :D<3

2010-02-03 @ 20:29:13
URL: http://dblicious.blogg.se/
Postat av: hemlig beundrare

who confused u ?

2010-02-03 @ 21:38:45
Postat av: arnela

someone u don't know

2010-02-04 @ 16:53:59
Postat av: hemlig beundrare

berätta snälla :D

2010-02-04 @ 22:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0