stress -.-

Jag har stressat som en idiot för att uppnå det jag vill, mår skit och jag älskar LOV ♥♥♥♥♥♥♥ för fan !

LYSSNA PÅ DENNA :)

Demarco, har RIKTIGT genomtänkta texter. RIKTIGT genomtänkta :) 2010 låt också..

Unik röst. Denna är lite äldre än den andra.


I alla fall haha.. Idag är det fredag, och riktigt tråkigt, men ska nog hänga med deki till Spanskt uteställe? HAHA man får ge allt nytt en chans :) För att glömma att jag bombade mitt skrivbord med böcker jag ska gå igenom under lovet. FFS! -.- Skjut mig 30 ggr i skallen...

Det känns som att det var lov för typ... 3 dagar sen, TIDEN GÅR SÅ SNABBT, rätt var det är så kommer påsklovet, sen sommaren sen nästa sommar sen ligger man i graven typ.

Detta fottot är taget för ca 9 månader sedan, jag är EXAKT LIKADAN förrutom att håret e typ lite kortare. Men Mirzet är typ mörk och fått mörk röst värsta växt och allt. Jag känner inte igen människan. Jag kmr ihåg när han var en liten skit i blöja och nu fan om en månad fyller han 15.. FUCKING SJUKT ! jag vill ba stoppa tiden(om 3 veckor) och njuta av att vara 18.. :D hahah

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: anonym

asså den killen är för underbart sexig asså:)

2010-03-08 @ 21:37:06
Postat av: Anonym

haha riktigt söta båda två! :)

2010-03-16 @ 21:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0