Valentine's day

Jaaa, ni vet vad jag gör på söndagar typ,haha men idag är det valentine's day... och att dansa och inte göra ngt annat på alla hjärtans dag är typ urkasst. Visst fanns det folk som gjorde dagen lite mer kärleksfull :D haha Tack till er :D och df blev denna dag mer som en dag ägnad åt VÄNSKAP för min del<3

Sen hittade jag lite bilder som typ smutskastar alla hjärtans dag

man blir kär(pilen) man blir sårad,läker med plåster. Läker med bandage, man glömmer och läker. Sen letar man ny kärlek igen. Genomtänkt HAHAHAHA :D

denna är klockren, man nästan känner hans pain HAH



Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

vilka va du med då under alla hjärtans dag ?

2010-02-14 @ 21:43:12
Postat av: arnela

med min telefon -.- HAHAHA

2010-02-14 @ 22:01:06
Postat av: hemlig beundrare

='( hehehe orka endån bry sig om alla hjärtans dag

2010-02-14 @ 22:07:45
Postat av: arnela

klart :) jag bryr mig om vänner på den dagen :D

2010-02-15 @ 07:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0