180110

Flippar ente nu, BÄSTA MENINGEN JAG HÖRT PÅ LÄNGE

Men kick friendship around like a football, but it doesn't seem to crack. Women treat it like glass and it goes to pieces.


Det är fan sant 100%.Därför har jag mina guys som backar upp mig 100 %. Och har bara lust att säga att jag älskar muki så fucking mkt <3


HAHAHAHAHAHAHAH jättefula jag & mattis
Dock gamla bilder, lägg märke till datumet :O

jag dör av oss AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAAHAH kolla muki leker abohassan jag leker typ snobb diva hälliwood

I af, jag har typ lite anfall över att jag inte orkar någonting längre, vill ba skratta och ha kul hela tiden så jag skiter i det som e viktigt -.- Och inte nog med det hatar gud mig för han låter det snöa igen. Snö e kul, men inte 1000 gånger på samma vinter ffs. Gud villl jag ska halka med cykeln och bli påkörd, bryta nacken, slita av benet och tappa minnet på vägen till träningen eller skolan. Men det får jag leva med <3

Vill bara FESTA ni fattar inte, e i behov sånt stort jävla behov. Precis som ja e i behov av att flabba minst 4983 ggr om dagen och vara social. Är jag osocial i en timme blir jag retarderad :S


arnela & sabcoooo i 9an ahahah :D vilken fjortis jag va leker med tuggummit o grejer

Måste också berätta om Dekis berättande i matan:
- Ja du vet hon läraren hon har blont hår, vet inte vad hon hade på sig den dagen vad men jag vet att hon hade något på sig...
Donika och jag: -.- ??? HAHAHAH ALLVAR HADE HON PÅ SIG NÅGOT?

Eller Mateo en gång i Mezo. Det var jag han och Muki, så ska han berätta för mig något dem 2 gjorde:
Mateo: - Kolla vi säger muki är jag, och jag är muki...... eller vänta....... muki kan va sig själv...
VET NI HUR LÄNGE VI FLABBA? typ i en halvtimme

dränk er pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: DIN TORRA LÖK

Kad hrvat srbinu kaže brate

Kad Slovenci piće plate

Kad se crnogorci posla late

Kad makedonci dobiju više plate

I kad bosanci sve to svate

Bit će opet yoguslavia, brate



så jävla sann ju . BTW vad tkr du om kroater o andra balkaneser, kan du inte göra ett inlägg om hur du känner inför dom .jag menar hatar du tex serber elr ngt annat folk från balkan?

2010-01-19 @ 17:07:34
Postat av: arnela

ue vem fan e du

2010-01-20 @ 16:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0