jaaaaaaaaaaaackass

VAD FAN HÄNDER I HELGEN? Känns som att man har 9348583 möjligheter att göra grejer, men jag orkar inte engagera mig till ngt.. -.- speciellt inte om jag inte kommer in på diskotek (och NEJ jag orkar inte ta ngn annans leg, ingen liknar mig) så df väntar jag i en månad till <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 längtar som en häst

Studiedag imorron, så idag drar ja ut på stan med Deki & Doni, dem som vill häng på?

btw valde Engelska C & tyska 5 som individuella.. knuffa ner mig från en bro..

kollade lite jackass-klipp.. om inte jag dog av denna....
shit vad jag hade velat umgås med sånt folk HAHAHAHAHAH

Kommentarer
Postat av: ACPA

Det är något som 24/7 partycrew brukar ägna sig åt!

2010-01-21 @ 23:51:31
URL: http://acpa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0