finns inte mkt roligt att säga

Fyfan, SÖMN tack.. -.- orkar inte mer, för mkt...

Jag o min lilla heting Shanel till hjälp idag på badet höll på med ungarna. Visst e dem världens sötaste, men ibland har jag lust att slänga en simplatta eller simpapuca i deras huvuden. Speciellt när dem inte lyssnar, och jag var allmänt CPSUR..

Sen MÅSTE jag kommentera vår skylt nere i tvättstugan "Städa efter dig, din mamma jobbar inte här" HAHAHAHAHAHAHAHAHAH sen har dem ritat en ful streckgubbe, det e inte det som e det roliga. Utan att 99,9 % av dem som bor i mitt område e fucking över 80(med överdrift), och skylten säger "din mamma jobbar inte här" ????? JÄVLIGT onödigt, kan tänka mig att gamlingarna som läser det blir deprimerade.


hehe jag tränar denna lilla söta ungen :)

igår var det stan som gällde, trots att jag va SÅ FUCKING trött vid 6, sen drack capuccino från MC så jag somnade 3 på natten -.- kunde inte somna av jävla skiten. Sånt e livet, ett råd, drick inte capuccino efter 5 om ni vill sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0