legcim maj

Jag har allt under control nu, känns fett skönt. Och jag gör detta inlägg till killar som e träningsnarkomaner. Jag har skrivit om detta innan men ingen fucking fattar. Jag stör mig på överdrivet biffiga killar. DET ÄR STENFULT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ingen tjej tkr överdrift av musler är fint. Fråga vilken tjej som helst vilken av kropparna som e finast. Jag sätter mitt huvud på att ingen tjej kmr välja första. Palla gå runt och inte kunna hålla armarna intill kroppen HAHA. Och alla killar hade valt första -.- U DISGUST ME, jätteäckligt


för att vara noggrann ska jag visa den perfekta mannen, den jag ska gifta mig med :P





Kommentarer
Postat av: hej

bitchtittttttts

2010-01-15 @ 17:11:26
Postat av: arnela

HAHAHAHAHA hej på dej med anes :P

2010-01-16 @ 15:18:43
Postat av: anonym

alla tre e biffiga. känns lite som om du motsäger dig sj..



skillnaden mellan biffig- och muskulös kille hos tjejer är att muskulösa killar har "lagom" många muskler och e därmed attraktiva. och biffiga killar har så pass många muskler att det blir motbjudande. t.ex. så pass många muskler så att ådrorna sticker ut.



kolla noga på bilderna och du kommer att få se dem blodiga kärlen över kropparna.

2010-01-16 @ 23:38:29
Postat av: arnela

är det inte det jag syftar på? att man ska ha lite muskler palla ge livet till att bli biff över alla biffar? -.-

2010-01-17 @ 01:13:40
Postat av: Cj

@arnela: :(

@anonym: ådrorna är ju så synliga pga avsaknad av kroppsfett



sen kan man ej välja vilken typ av kropp man föds med, de "perfekta" killarna är ectomorfer, dvs spinkiga innan de började träna och den "överdrivna" killen är mesomorf, dvs grov innan han börja träna som tex artur

men tycker man det är kul så tror jag inte man slutar när det är "lagom" :P

2010-01-17 @ 15:20:16
Postat av: ACPA

Lagom - bäst!!!

2010-01-17 @ 20:26:56
URL: http://acpa.webblogg.se/
Postat av: Anonym igen

och ändå så är den perfekta killen ådrig?:p

2010-02-18 @ 16:19:55
Postat av: arnela

tyvärr e han det ja :)

2010-02-18 @ 16:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0