lite kvar

Fattar ni att det är exakt 2 månader och 1 dag tills jag fyller 18??????:D:D:D:D och ja jag kan typ int ens sova ibland för jag tänker på hur kul det kommer va -.- HAH kommer inte va hemma någon helg ffs, och körkortet fixar vi också inom kort inshallah.

Och lovet, japp dt e typ bara idag kvar hej. Jag har inte gjort ngt jag borde gjort.... Jag har softat till max! Och jag håller med er, jag har typ varit i mezo 40 % av alla kvällar på lovet HAHA ganska mkt faktiskt. Men är man med rätt personer spelar det ingen roll var man är. Och seriöst vad ska man annars göra när man är under 18? Sitta hemma och dricka te??? Nej tack

Ska dra simma nu, sen folkdans, sen träffa MY GIRLS :D:D:D!

nej jag e itne seriös puss på er era äckel <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0