människor som lyser upp min dag <3

Fredagen var lyckad mezo med Donika, blerim, muki, mateo, anes och emil :)
Lördagen var rolig :D Igår kom muki mateo och sabina tillmig "vi skulle kolla film" men mateo tog TVn och kollade match, sabina jag och muki kollade gamla videor från fredde ..

ÄLSKA FREDDE <3

vilka minnen dem väckte :(
Haha och muki blev RIKTIGT fascinerad av min vägg.. om han inte stod 5 min och kollade på väggen med öppen mun HAHHAHAHAHAHAHAHA och så när han skulle hem han ba: Säg till din pappa att jag e riktigt stolt över vad han gjort i hemmet :D

jag vet att den e STENFIN :D

Och sen ritade mateo en teckning "till min pappa" på min tavla jetterolig -.- HAHAH

ganska fin endå :P

Idag blev det väla, och jag spillde kaffe på mig själv så det såg ut som en pissfläck bokstavligt talat... Jag hade jackan på mig hela tiden, det blev pissvarmt i den -.- OCh ja jag blev ganska mobbad av mateo som sa att en gul tröja jag testade matchade fläcken o sånt -.-

mateo: Arnela, jag orkar inte ha mina händer i fickorna, vet inte vad jag ska göra med dem?
arnela: ??? nähe vad vill du göra med dem då -.-?
mateo: typ..... kapa av dem? *allvarlig min*
Arnela: dör av skratt (orkar inte döda mina H & A - knappar på tangenten)

Tack till er som gjort min helg <3

Ha det svinigt

Kommentarer
Postat av: db.

HAHAHAHHA, jag dööör av skratttt åt teckningen, att han blev så värsta fascinerad, åt att du ska använda "dör av skratt" istället för "HAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAHHAHAHAAAHAH"

2010-02-02 @ 08:56:45
URL: http://dblicious.blogg.se/
Postat av: B E X

hur gjorde han det? alltså hur fixade han mall så han kunde fylla i? :)

2010-12-05 @ 21:11:30
URL: http://srebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0