Nu får det va nock

Japp den meningen får jag inte använda mer helt serre. Jag måste berätta om missödet. Hah jag och mattis skulle till väla jag skulle handa present till brorsan, sen vi kmr till knutan, kl e 17.50 mattis ba: eeeeh det e röd dag väla e öppet till 18.... båda ba EPIC FUCKING FAIL HAHAHAHA han ba men vi har 10 min? :) helt "glad"

Jag har inte flabbat så mkt på ca 10 år... Muki arnela och mateo på mezo.. KATASTROF jag tror att alla där inne trodde att vi var galna, alltså sinnessjuka. Om inte muki typ skratta ut inälvorna. fyfan jag svär bästa killarna som finns i hela fucking världen. Dubbade mumin, fattar inte.

det eknappt kul handling, det e ba VAD DEM SÄGER alltså om jag inte grät när flickan sa "jebace nas bego" och mamman svara "ccc subhanike dijete budale" fucking grät


Kommentarer
Postat av: besiima

haha draga Arnela så du har också blogg! nice... å den videon döödaar, så rolig !!:-D

2010-01-10 @ 16:23:44
Postat av: arnela

haha tack :D vet den e dödlig dog ju av flabb

2010-01-10 @ 17:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0