Nyår

Nyårsfirande hos Mattis :) fett kul! Jag tänkte på en sak när det slog tolv. Jag hade skitmånga jag riktigt älskade runt mig :) Tänkte aldrig att jag skulle fira nyår med folk som jag känt i mer än 7 år. Sen var där också SJUKT folk, som jag fett mkt trivdes med. Alltså FAN vad jag älskar onormala HHAHAHA

Sen klart fanns det partycrashers (och inte på ett bra sätt)-.- Sånna äckliga fetton som kommer där och spyr och gråter och sånt? sånna överpackade, pallasånt?

Innan detta var det "förfest" med mirela och enes HAHA :D SÅ ROLIGA ni ska se när dem börjar flippa, DEM HAR SAMMA FLIPP OCH JAG DÖR alltså det e katastrof jag hade magkramp av skratt -.- (dock e jag lättunderhållande också) Trodde inte jag skulle fira nyår med mitt hjärta Mirela, men det blev så endå :D:D:D:D:D

vilken sakatbild på mig HAHAH


Jag & legenda HAHA :D


Okej irman HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

Mattis(mateo, som hatar det smeknamnet) hade lite utbrott över objudna gäster, så vissa var tvungna att ta i... HAHA inga mer kommentarer om det :) FEEEST var det i af :D Visst man hade kunnat sticka till funky g, MEN som jag har sagt innan, nyår handlar om vem man firar den med, inte VAR man firar den <3

Jag åkte hem vid 6, typ blunda i en timme, pallade inte sova, tog bussen tillbaka och hjälpte mattis städa :D haha vi gick ut med buffon och sånt. Gjorde te & sånt lekte domacica när jag hade massakrerat emil att vakna. Så satt jag mattis anes och emil och softade där och KLART kan det inte gå en fucking TIMME utan att någon ska skämta om att jag e biff, FUCKNG KEDD.

OMG GLÖMDE NÄSTAN SÄGA.. Mateo e sån domacin, (en kille som vet hur man städar, lagat mat till fucking max) meeeeeen han slog huvudet i lampan 3 gånger inom loppet av 5 minuter och jag skrattade mer & mer för varje gång, omg grät.. han ställde sig i "fosterposition" som han brukar säga och LED AV SMÄRTA OMG SÅ KUL !!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0