På bra humör :)

Igår kommen man hem i värsta snöstormen, jag tror typ jg ska dö eller ngt, riktigt fucked up halt och JAA arnela har inte annat val än att cykla.. Sånt e fucking livet. Kommen man hem, blir man ännu mer emo för man inte har ngt o göra. Kommer räddaren av tråkiga tider MATEO och frågar om vi ska till Mezo. HAHA tog mig tid att orka gå ut i snön o så, men väl framme DOG jag av skratt med honom som vanligt.
Mattiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis <3
HAHAHAHAH världens mest cp fuckface på mig men endå :)
Jag och Mateo dagen innan jag skulle till bosnien 2009
demonstration av hur mkt jag brukar dö av flabb med honom HAHAHAH dör typ

Och så måste jag kommentera SOM JAG FLABBA idag. Vi hade projektor på väggen i vår kafeteria och det va sån diskokula som visades. Så kommer fakke och börjar dansa tango med en random arab. Alltså jag DOG kunde inte andas av flabb o sånt ni borde sett HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0