Roliga grejer

Jag vaknade idag hos Mirela och hon skulle skära lök. och hon tårade som fan i ögonen och efter ett tag fick hon nog

Mirela: NU RÄCKER DET....

så stack hon och efter 10 sek var hon tillbaka.. MED SIMGLASÖGON.. helt allvarlig, och började skära.. ni fattarinte mina skrattutbrott då. alltså jag kan inte med ORD förklara hur kul det var.. NI KAN INTE FATTA jag grät som fan alltså glasögonen var STENFULA och hon stod där helt allvarlig och skar lök och ler :) ALLTSÅ NEJ NI FATTAR INTE

nej jag gråter nu igen när jag ser bilden, detta funkar inte...!

Och sen har vi peacemaker.. typ varje gång någon mobbar någon och man säger emot så säger dem SKITSAMMA PEACEMAKER.. och så visar dem ett tecken (fattar intedet) HAHA och jag och muki är sånna tydligen.. här har vi mateos ritning när han störde sig på mig på msn

och sen har vi killarna som visar det.. plus ema HAHA
grov mobbning ritningen var fail och mateo hade säkert ig i bild <3

Och jag e tvungen att visa denna också.. martina var så gullig och visade hur mkt hon älskade mig.. det är jag till vänster och hon till höger <3 hon var tvungen att rita sånna sakatbröst på oss båda.. ja hon e sinnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0