Shitititit

Skolan börjar fan om fucking 5 dagar jag svär ser inte fram emot det. Jag har aldrig haft såhär roligt lov. Och utan flipp jag har umgåtts med Mateo mest av alla -.- mina girls har varit utspridda över världen HAHA. MEn jag svär mateo har förlängt livet med 10 år så mkt jag skrattar.

Igår jag hade inget att göra så jag stack ut på fika med Mateo o Emil, sen kom muki och Anes. Och jag blir mobboffret. Och nu utan flipp, jag kmr bli kille typ, vilka SKÄMT dem drar framför mig. Nije ih ni stid ccc :P riktigt brutala, men okej inte för att jag bryr mig HAHAA Och när dem käkade kebab, och flabba... mat flög åt alla håll jävla flyktingar HAHA

Och sen med kebaben fick man chit-chat inkluderat i kebabpriset tyldigen...med en sabeltandad balkan HAHAHAHAH alltså han stod och drog skämt jag svär han hade 2 tänder..... som var mögliga. Mateo skickade sms till mig framför honom: Jag borde låna honom min tandställning. SOM JAG SKRATTADE. Vi skrattade åt hans skämt för att han inte skulle känna sig mobbad. vi ba hehehehehe sen när han stack ba -.- vilka falska skratt HAHAHA

Dagen innan var det lavettande på Mezo, SÅ mkt jag skratta. Alltså vi körde skrattleken, den som flabbar skulle få lavett av alla. OCh gissa vem som INTE är med? JO JAG jag fucking dog av flabb åt allt -.- man fick lov att säga skämt. Sen ngn drar skämt: Emils mamma duschar med paraply och mateo dör av skratt.. Japp det var ett stort misstag. Nu finns videon ute på FB.. och den som längtade mest efter att få se den var mateo HAHAHAHAHAHA

Här är han när han ramlar av skräck när Dino ska lavetta honom <3 aw hahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0