Skrattattack

Ja hej jag e onormal. Skrattar i 2 timmar i sträck HAHA :) utan flipp. Jag var i mezo igår med sakatbarnen och mateo började flippa om hur jag kmr skriva blogg medan jag föder barn.. OM inte jag dog av flabb, alltså jag skrattade så mkt att jag var tvungen att sansa mig o sånt.

Så kommer mateo där: jag ska säga ett bra skämt... Haso i Huso står vid bassängkanten och så säger huso till haso Fata har varit länge i vattnet. så säger Haso ja hon har precis lärt sig simmar och hon dyker redan 9 timmar i sträck. Eller ngt i den stilen. Jag skrattade inte... Kommer Emil där: FATTA DU INTE?
Jag: (ironi)Neeej? Kan du inte förklara? RITA DET SNÄLLA?
Emil: alltså hon drunkna.. Mateo ge mig din mobil.. sen han RITADE hur fata drunknade på mateos mobil, med värsta färger o allt. Som jag flabba jag trodde jag skulle kvävas av ritningen. ovanför skrev han FATA RONI (fata dyker) omg.. ni fatttar inte :D

Och Idag var det första jobbdagen HEJ kändes som att jag blivit påkörd av en lastbil, och jag var riktigt trött....-.- kommer hem och ska Till stan o äta Kinamat med Elin o Mirrefirrefiskenfulingen apan (min älskling)
Våra konverisationer i telefonen e inte normala. var tvungen att påpeka det.


Kommentarer
Postat av: EMSELA

Hahahah, dör av mateo

2010-01-09 @ 17:40:32
URL: http://sitms.blogg.se/
Postat av: KEEEEEED

vem e Mirrefirrefiskenfulingen apan ? :P

2010-01-09 @ 19:06:56
Postat av: arnela..

vem e du ens hahah

2010-01-09 @ 23:25:27
Postat av: mezo

hahahahahahha palla va har du varit i mezo hela julovet ?

2010-01-10 @ 01:56:54
Postat av: arnela

nej jag vet, palla -.- vad ska man göra om man inte fyllt 18 än?

2010-01-10 @ 10:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0