Sova tack

Jag har blivit sömnsnarkoman, hej. Måste sova skitlänge annars dör min hjärna. Jag är flummig nu och jag uppdaterar för att Charlie the unicorn vill det (anes). HAHA aeh var tvungen.

Om inte jag var kickad idag i skolan, så gör jag aldrig det. Och som alla säger jag är nog den mest lättroade i världen -.-
Mateo: Arnela du är ett levande bevis på att man kan skratta åt ingenting och INTE vara hög -.-

Jag och Doni var typ sakatflummiga idag, sakat. Och ibland vi e nolifers så onödiga vi e som "ska plugga" men gör inget utan bara typ......... fördröjer tiden med inget hej.

doni o jag för drygt ett år sen

mattis o jag på skolavslutningen

Och jag MÅSTE lägga ut denna HAHAHAHAHHAHAHA


made by Charlie the unicorn.... okej inte lika picasso som Emil men endå hyffsat. Känner mig älskad
Sen han sa: OJ GLÖMDE ELDEN!  SKOJCIMMMMMMMMMMMMM

aeh dog o sånt.

Aeh pallar inte mig som lägger ut FULA ritningar i varje inlägg ganska mobbat AHAHAHA



Kommentarer
Postat av: lolish

e de din kille mateo ?

2010-01-12 @ 21:35:43
Postat av: arnela

NEJ hahahah det e min kompis :) <3

2010-01-13 @ 07:27:21
Postat av: Elin Pettersson

Hejsan!

Som du kanske har sett på hemsidan, så drar Skolstaden igång en fototävling med temat glädje. De hade varit super kul om du ville skicka in ett bidrag du me! Kolla skolstadens hemsida för mer information. (Det kommer snart upp info om vilka priser man kan vinna)

Lycka till!!

Häls Elin

2010-01-13 @ 15:12:43
URL: http://www.helsingborg.se/skolstaden
Postat av: lolish

vill du inte bli tillsammans med han ?

2010-01-17 @ 03:17:53
Postat av: arnela

nej? handikapp

2010-01-17 @ 09:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0