Uppdatering de luxe

Efter 2 dagar känner jag att jag har lite ord och tid till att uppdatera. Har varit lite dampig också. Men samma dag som jag var domacica hos mateo stack vi på kvällen till Sabi. Jag hade inte ätit eller sovit på 2 dygn, och jag var så FETT taggad att jag trodde jag skulle sprängas HAHAHAHA


Vi satt rökte pipa satte på musik, vissa gick vilda (nej inte jag nej) HAHA

Japp jag hade trenerka på mig, hade inte ork till annat :D

och så ser man vilken av dem som har blivit punkare HAHAHAHA :D izzzzmo

Jag diggar Hyra, hon var INTE off som vissa andra(kommer bild på dem också)

vår "G" som kan göra något med röken.. och irman visar hur coolt han tkr det e...

HAHAHAHAHAHA kolla noga på alla, fucking kedd ju.. kolla jag.. -.-

Mateo ska snacka allvar med mig typ... han ser stenpackad ut... men egentligen sa han "jag ska aldrig glömma att du städade hemma hos mig" :) awwwwwwwwwwwwwwwwwww

och där har vi da G´z igen

irman showing love to da HOSSAM admir snear, denis e fett chockad över ngt?

om inte detta var den mest sötaste bilden HAHAHAHAHAHAHAHAH aw kolla abbas man vill ba knipa honom i kinderna
sen en till bild på da girls

... och alla bilder får mig till att se lugn ut :D jag va jättelugn jag svär endå inte aeh sen en bild på oss när vi shakeing
jaa det var riktigt oskyldiga danser <3

Dagen efter stack vi på fest hos omar, för att vara ärlig jag hade roligare 10000 ggr hos sabina, men visstdet var kul hos omar också. Förrutom att jag dampilerade (typiskt mig) och jag frös ihjäl av att fan sätta en fot ut genom dörren det e inte normalt väder skojar inte...
Och denna kingen fyllde år igår <3 grattis lillen


Och detta kallar jag... FREAKY START PÅ ÅRET.. tror jag kmr trivas mkt bra med detta folket <3 lots of love to y'all

<3




Kommentarer
Postat av: Kasparyvonne

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-02-08 @ 07:28:06
URL: http://kasparyvonne.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0