Vet inte om jag kmr palla ???

Jag är riktigt osäker på om jag kommer palla fram till sommaren. Jag längtar redan till att släppa loss och vi har precis haft lov -.- MEN FAN VA TIDEN GÅR SNABBT !!!!!!!

För ungefär 1½ år sen lärde jag känna dessa 2 underbara tjejer <3
och nu är det lika mycket plugg & roliga tider kvar i skolan. Utan er hade skolan varit otänkbart. skojar inte. hade nog dött av emohet

doni jag deki

lovepusskram

Och sen måste jag kommentera mitt inlägg om träningsnarkomanerna. Alltså typ 20 % av alla killar tog illa upp och började förklara sig varför kropparna ser ut som dem gör. DET HANDLAR FAN INTE OM HUR DEM SER UT utan skillnaden på fucking narkoman och vanlig träning. Ffs sluta dumma er killar och ge livet till sånt skit, träna 3-4 ggr i veckan det e bra inte sån djura på gymmet 24/7 och inte ha ngt annat i tankarna. Been there, done that


Kommentarer
Postat av: ACPA

Tack för insperationen med inlägget :D

Nöjer mig med 201 cm och 90kg.

Allt över är överflödigt och fett gay!

2010-01-17 @ 20:23:20
URL: http://acpa.webblogg.se/
Postat av: D O N I K A*

jag hade också dött utan er i skolan. höll på att dö i 2 veckor.

2010-01-19 @ 22:11:33
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0