En dag i Malmö med deki

Vi åkte till MALMÖ för att shoppa, VF? för att vi har SOMMARKORTET..
Vi åkte till entré för att shoppa efter triangeln, VF? för vi har SOMMARKORTET..
Jag höll på så HELA FUCKING DAGEN, hyllade sommarkortet hela tiden hahahha

I af, dagen började med att jag kände mig FETT KNARKAD ÖVER ATT VAKNA FUCKING HALV NIO!!!!!

det första vi gjorde är SÅKLART dricka iskaffe/chailatte sen kuta till tåg
Vi skulle fottas, kmr en man där.. I CAN TAKE A PICTURE FOOOR YOU??? :D:D:D:D:D vi ba :S

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA MAN MÄRKER PÅ VÅRA MINER ATT VI TKR HAN E WIERD

I AF sen shoppa vi stoppa undan kameran :P Derya DJURA.. och sen köpte vi slush och "bråka" om vems som va snyggaste.. LÄTT MIN MED RÖTT!! och ja jag e medveten om vad det längst upp liknar som -.-

Så kom vi till triangeln, och fyfan vad denna dagen har handlat om djungel HAHAHHA

jag i djungeln

Jag + tant i djungeln

jag + tant + pose i djungeln

jag tyckte kanske hon va grym?

och sen måste jag visa er hur derya blir på 90 % av alla bilderna


Sen såg vi vår historielärare jobba i en "make-your-own-bear-affär" okej, jag höll på att kollapsa.. Det är mannen till höger (framför barnet) han håller en nalle i ett koppel... och när vi gick förbi sa han till nallen "KOM DÅ :) (ljud som när man kallar på en hund)"visste inte hur fan jag skulle få luuft av chock -.-sen vi fotta han i smyg :P


Jag tyckte hon liknade mowgli i detta plagget och höll på att kvävas när hon låtsades va apa.. (mowgli är inte en apa) Och sen kvävdes jag till slut, när hon uttalade mowgli såhär ; Mågeli okej dog?


Jag har aldrig skrattat så mkt åt ett plagg som detta....
Vi åt mat på en sån fattig restaurang som gav oss gratis sallad om vi köpte en maträtt.. gissa vad vi gör (obvious för alla blattar -.- KRÄNGER sallad, typ bombar buffén, stormar den, utplånar den, massakrerar den, halalslaktar den, välter den, djurar på den, uträttar 3e världskrig där mitt i restaurangen och blir typ mätta på den -.- fail)


SEN SÅG VI DENNA DRÄKTEN, SOM KLÅDDE DEN ROSA GÅNGER 493258932849032 på cubus, jag tog typ M och derya tog XS.. såhär fina blev vi i dem, vad tkr ni? ska jag köpa den/dem/det/overallen/måndräkten/neil-armstrong-dräkten/dräkten man kvävs i för man kan stänga den enda upp??

jag har en FET tunika under så jag ser ut som en FET byggarbetare
denna är ett måste

Vi brukar alltid mobba deki för att hon har långa ben... BEVIS??? kolla så korta dem är.. dog dog dog dog så fult det va

En annan grej också, när vi va på entré så kom en man som säljer sånt skit till naglar (som ALLA tjejer fått uppleva att dem attackerar en och försöker få en till att tro värsta) i alla fall..
hanba: Hey girls do you wanna see something really strange? :D
jag ba: NOOOOOOOO började gå snabbt
Derya ba :D:D:D:D:D:D
han ba: What's your name? bla bla bla do you believe in magic?
Derya: NO????? (sne min)
Han: OKEJ, are you ready for some MAGIC? :D promise you wont scream :D
Derya: Okejee hahaaahahahah
sen han visade henne en skinande nagel, hon ger den mest uttråkade minen i världen
hon ba:
- THANK YOU THAT IS NOT MAGIC BYE !!!!!!!!!!!!
han blev sån ledsen, jag höll andan i 10 sekunder så att jag inte skulle få utbrott mitt från ingenstans


fjortisfjortisbigbigtimepicture.. deryas "vita converse"(gråa) söta visst


Sen tillbaka hem till hbg, ibland fatta jag inte vilka sjuka människor det finns i malmö..
jag ba (TILL DERYA): JAG HOPPAS BANA 10 ÄR NÄRA FÖR JAG ORKAR INTE GÅ MER!!!!
random man som bara går förbi från ingenfuckingstans: DER GÖR DU VISST DET!!!
jag och derya dör av skratt
annan random man som gick precis bakom: STÖRDE HAN DIG ELLER?hehehehe
jag och derya dog ännu mer


Denna bilden här under du vet jag sa ngt "kul" så derya flabba, sen när vi såg bilden, jag ba:
FAIL att det ser ut som att du tkr jag e en riktig idiot
hon ba:
FAIL på att du låtsas dricka när man ser att glaset e tomt HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHHAHAHAHHAHAH


Sen vi ville leka romantiska.. hahah


Jag tänkte på detta nyss, ni tänker SÄKERT såhär: Fyfan vad många gånger "hon dör av skratt" men utan flipp eller krydd nu, jag skrattar och dör av skrattså fucking ofta, fråga mina vänner och I'm known as "skrattattacken i tych" ni skulle bara sett i tåget på väg hem.. derya ba SSSSSSCCCCCCCHHHHH hela tiden. MEN HON FÅR LOV ATT SKRIKA OCH SKRATTA..keeedd


Tack för en underbar dag det var så fucking kul.. förrutom att du tappa din bikbok påse och märkte det när du kom hem och kalla mig hora för att jag inte hade den... eller jo det var också så fucking kul... HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHA
älskar dig till himlen my love♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: Christian

Ni har bara sett den seriösa sidan av mig. :-)

2010-08-26 @ 10:33:03
Postat av: Vidarsilja

Greetings. This site is so full of information

2011-05-09 @ 08:00:24
URL: http://vidarsilja.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0