ja&tjejerna softar hemma

såååååååååååååå... när vi inte har ngt att göra, så gör vi endå någonting som är så jävla kul.
Är vi hemma en vanlig fucking tisdag, så har vi endå så jävla kul, att jag dör av skratt....bokstavligen

Ibland undrar jag, VARFÖR är alla videor på martina? Joo.. för att vi andra är sjuka i huvudet i smyg, hon är det offentligt :)

Videon här under dödade mig.. bokstavligt. (okej jag vet det e onödigt att jag säger det, för man hör knappt vad martina säger av mitt mobbade flabb men endå)


OKEJ nu dog jag när jag kom på varför vi fottade detta fottot, ni KANSKE märker det....


Sen har jag fuckat spisen idag :) jag är den sämsta dottern man kan ha !
brände in lite folie i keramikplattan.. vad tkr ni?

inte illa, för att va en fläck som aldrig i livet kommer gå bort på en 7000 kronors spis :) ♥

sååååå vaknade kl 2 idag .:) haft ångest över fläcken, och snart kmr flickorna över till mig och vi ska slåss...
eller okej, martina och elin ska.. över dne sista glassen som finns i min frys.. igår slogs dem också.. alltså bokstavligt talat över den sista glasseen med vit choklad.. jag ba -.- jag tar euroshopper palla bry sig :P

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0